Curs facultativ – COMUNICARE MANAGERIALA EFICIENTA
Curs facultativ – COMUNICARE MANAGERIALA EFICIENTA

Curs facultativ – COMUNICARE MANAGERIALA EFICIENTA

Instructor
raminfo
Reviews
Rating

Curs facultativ – COMUNICARE MANAGERIALA EFICIENTA

Un curs intensiv, conceput special pentru a oferi participantilor ocazia de a intelege care sunt etapele ce trebuiesc urmarite prin comunicare pentru a deveni buni manageri si se adreseaza General Managerilor, Project Managerilor, Office Managerilor, Asistent Managerilor, Antreprenorilor, Freelancerilor, etc.

Comunicarea este un proces psihic complex, realizat intre doua sau mai multe persoane (sau cu sine insusi) unde are loc un schimb de informatie, de emotii, sentimente, atitudini, interese cu scop de relationale sau influenta.

Nevoia de a comunica, de a transmite sau afla de la semenii nostri idei, informatii, sentimente este o trasatura fundamentala a omului, devenind o necesitate vitala.

Psihologul american Sibutani, sustine ca in procesul comunicarii are loc nu numai transmiterea informatiei dar si interactiunea reciproca dintre oameni. Comunicarea, inteleasa in sensul sau larg, ca act tranzactional, inevitabil in situatii de interactiune, devine esentiala, fundamentala atat pentru viata personala cat si pentru cea sociala a individului. Comunicarea ca act, sistem, cod sau mijloc sta la baza organizarii si dezvoltarii sociale, influentand raporturile pe orizontala si verticala intre oameni – intervenind chiar in aspiratiile lor intime, dar si in cunoasterea realitatii. Actul comunicarii se realizeaza prin intermediul imaginilor, notiunilor, ideilor, avand un continut informational faciliteaza manifestarea conduitelor umane afective, producand consonanta sau disonanta psihica, efecte de acceptare sau refuz, concordanta sau ne concordanta a trairilor noastre.

Constantin Noica în „Cuvant impreuna despre rostirea romaneasca” reliefeaza faptul ca romanii nu au retinut decat intelesul cultual, ecleziastic, al latinescului communicare,mostenit sub forma de cuminecare(=a se impartasi de la; a se impartasi intru ceva). In acest sens, filosoful roman scrie: „Comunicarea nu e totul, comunicarea e de date, de semnale sau chiar de semnificatii si intelesuri; cuminecarea e de subintelesuri.”

Comunicarea este si ramane o veriga esentiala in functionarea normala a oricarui sistem si reprezinta ansamblul proceselor prin care se efectueaza schimburi de informatii si de semnificatii intre persoane aflate intr-o situatie sociala data.

In procesul de invatare, comunicarea poate fi considerata cauza sau conditie esentiala a schimbarii individului si implicit a schimbarii sociale.Astfel, de la aparitia tiparului ca principal mijloc de comunicare si transmitere a mesajelor pana la mijloacele moderne aduse de calculator, internet, ziare electronice, toate impun o evolutie sociala mai mult sau mai putin continua.

Un rol important in procesul de comunicare il detin caile, mijloacele prin care acesta se realizeaza. Importanta tehnicilor de informare si comunicare in procesul de invatare este evidenta sub aspect formator pentru manageri, profesori, medici, consilieri, asistenti, secretare, etc.

Participand la cursul de Comunicare manageriala, vom aprofunda aceste tehnici si ne vom dezvolta considerabil abilitatile de comunicare.

Structura cursului:
⦁ stiluri de comunicare
⦁ comunicarea in cadrul echipei
⦁ comunicarea cu sefii, dar si cu subalternii
⦁ stiluri in negociere
⦁ comunicarea verbala
⦁ comunicarea nonverbala
⦁ comunicarea cu persoanele dificile
⦁ metode de imbunatatire a procesului de comunicare.

Abilitati ce vor fi dezvoltate:

⦁   abilitatea de a transmite eficient mesaje verbale si nonverbale
⦁   aplicarea tehnicilor de comunicare
⦁   cresterea capacitatii de comunicare
⦁   imbunatatirea abilitatilor de comunicare verbala si nonverbala
⦁  abilitatea de a descifra mesajele verbale si non verbale transmise de parteneri
⦁  capacitatea de a intelege tendintele partenerului de negociere.

Nota:– In cazul sustinerii acestui curs in alta localitate, este necesar un numar minim de 10-12 participanti, asigurarea salii de curs, cazarea formatorului si reprezentantului nostru pe perioada derularii cursului si transportul acestora.

IMPORTANT !!!
⦁ Certificatul emis la absolvirea cursului va fi pentru ocupatia: Asistent manager– modul Comunicare manageriala iar pe supliment vor fi mentionate competentele aferente modulului parcurs.
⦁ Certificatele se elibereaza in conformitate cu OG 129/2000 republicata, in baza autorizatiei emise de MMPS.
⦁ Costul oricarui curs de formare, autorizat MMPS, se poate deduce din impozitul pe profit / venit conform art 34 din OG 129/2000, republicata, care prevede ca “societatile comerciale, companiile, societatile nationale, unitatile cooperatiste, regiile autonome si alte institutii pot efectua cheltuieli pentru formarea profesionala a salariatilor, cheltuieli care se deduc, dupa caz, din impozitul pe profit sau din impozitul pe venit”.
© Copyright Toate informatiile puse la dispozitie prin intermediul acestui material si al cursului ( structura, continutul, durata, modul de prezentare, denumiri module) – sunt proprietatea ram-info si sunt inregistrate si protejate prin legea privind dreptul de autor si drepturile conexe, nr 8/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.

Reviews

0 Rated 0 out of 0 Ratings
5 stars
4 stars
3 stars
2 stars
1 stars
a
Emeritus Education

Lorem ipsum dolor sit amet con sectetur adipisicing elit sed don eiusmod tempor inci